Oddziały

Samodzielna Sekcja Administracyjna:

Sekretariat
ul. Plac 3-go Maja 12 
59-800 Lubań
I piętro, pok. 14
tel. (75) 64 64 612
fax. (75) 64 57 440, (75) 64 64 611,
email: adm@luban.sr.gov.pl

Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej - Mariola Żukrowska

Sekretariat Sekcji przyjmuje interesantów w godzinach od 7.15 do 15.15 w każdy dzień tygodnia, tj od poniedziałku do piątku.

 

Pracą Samodzielnej Sekcji Administracyjnej kieruje kierownik sekcji.

Do zakresu działania Samodzielnej Sekcji Administracyjnej  należą :

  • prowadzenie sekretariatu prezesa Sądu
  • sprawy organizacji wewnętrznej sądu, w tym sprawy ławników,
  • sprawy usprawnień organizacji i techniki pracy sekretariatów,
  • sprawozdania statystyczne o ruchu spraw, wydanych orzeczeniach i przestępczości
  • prowadzenie rejestrów spisów spraw należących do zakresu działania Sekcji,
  • prowadzenie repertorium „SK”
  • prowadzenie list biegłych sądowych i tłumaczy przysięgłych
  • sprawy zaopatrzenia w materiały niezbędne do pracy sądu,
  • administracja terenu, budynków pomieszczeń sądowych oraz dbałość o ich właściwe wyposażenie i estetyczny wygląd,
  • nadzór nad pracą archiwum zakładowego
  • sprawy bezpieczeństwa i higieny pracy

Rejestr zmian dla: Oddziały